Besplatna dostava za narudžbe iznad 199,99 kn (dostava 25 kn)
×
 

Rješavanje pritužbi i sporova

Reklamacije, povrati i prigovori

Obratite nam se s povjerenjem i vaš prigovor ćemo riješiti u najkraćem mogućem roku, a uslugu kojom ste nezadovoljni ćemo pokušati unaprijediti i poboljšati na vaše zadovoljstvo.
Kao Kupac imate pravo na opravdani prigovor i na povrat robe u sljedećim slučajevima:

  • ukoliko smo Vam isporučili robu koju niste naručili (npr. pogrešan proizvod);
  • ukoliko smo Vam isporučili robu kojoj je već istekao rok trajanja;
  • ukoliko smo Vam isporučili robu s greškom ili oštećenjem koja nisu nastala u transportu.

U slučaju zahtjeva za povratom robe iz opravdanih razloga, dužni ste uputiti pismeni prigovor putem maila na info@kaonekad.hr, putem telefona: 091 665 17 84 ili putem pošte na adresu: Amo dizajn JJ d.o.o., Kamenarka 11, 10000 Zagreb, Republika Hrvatska.
Na isti način možete nam se obratiti i ukoliko ste nezadovoljni našom uslugom.

Reklamaciju je potrebno izvršiti unutar 24 sata od zaprimanja robe te trebate popuniti reklamacijski obrazac ( link na obrazac).
Kako bi što brže mogli provjeriti narudžbu na koju imate prigovor, molimo da navedete broj narudžbe, broj računa te da navedete opisno na što se prigovor odnosi (npr. u slučaju reklamacije na hranu, molimo da navedete ili fotografirate proizvod (ukoliko se reklamacije može vizualno predočiti) te nam pošaljete lot oznaku i datum minimalne trajnosti („Upotrijebiti do“, „Najbolje upotrijebiti do (kraja)“ datum). Nakon zaprimljenog prigovora, poslat ćemo vam potvrdu da smo isti zaprimili te ćemo vam najkasnije u roku 15 dana odgovoriti na prigovor (15 dana od dana kada smo zaprimili prigovor), sukladno čl. 10. Zakona o zaštiti potrošača.
Ukoliko utvrdimo da je Vaš prigovor opravdan, imate pravo na raskid ugovora uz povrat uplaćenog iznosa ili zamjenu za ispravni proizvod.

Prihvaćamo povrat oštećene, neispravne ili pogrešno isporučene robe o svom trošku, ukoliko utvrdimo da je prigovor opravdan te da niste utjecali na ispravnost, oštećenje ili bilo kakav drugi nedostatak robe. U slučaju opravdanog prigovora, trošak zamjene proizvoda s novim proizvodom u cijelosti snosi Kao nekad online.

Sva roba koju prodajemo se skladišti i dostavlja sukladno deklariranim uvjetima čuvanja, odnosno preporuci proizvođača. Rok trajanja, koji je naveden na originalnoj ambalaži, vrijedi jedino ako se proizvod ispravno skladišti sukladno navedenim uvjetima čuvanja na deklaraciji.

U kojim slučajevima nemate pravo na povrat proizvoda?

Proizvodu je istekao rok trajanja, a isporučili smo Vam ga s važećim rokom trajanja;
Otvoren proizvod valjanog roka trajanja, koji je ispravan i zdravstveno sukladan.

Rješavanje sporova

Sve što nije regulirano ovim Ugovorom primjenjuju se odredbe Zakona o obveznim odnosima.
Sve sporove iz ovog Ugovora ugovorne strane pokušat će riješiti sporazumno. Svi sporovi ili zahtjevi koji mogu nastati, korištenjem ovih Internetskih stranica, u vezi s ovim uvjetima ili u vezi s njihovim provođenjem, u nadležnosti su suda u Zagrebu.